Shovel Knight Multilenguaje (Español) (PC-GAME)
Gracias, mil.
Jajajaja da risa ver los requerimientos que pide para este juego con esas graficas !! Processor: Intel Core 2 Duo 2.1 ghz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 2nd Generation Intel Core HD Graphics (2000/3000), 256MB
Chas gracias
S: inflaron los requisitos otra vez xd
PD: para cunado sub en Spañol?
Gracias!
gracias, lo esperaba
idem
@pirelin
Hago una agradable corrección… La estética no es de 16 bits, es de 8 bits!
Hacen falta más títulos así que ya estoy aburrido de esta, la nueva generación… y de la anterior ni hablar, que fue la barranca abajo prácticamente de nuestro mejor vicio.
Yo creo que debe volver la creatividad a los video juegos antes que pase como la época de Atari…
Comparto se necesitan mas juegos asi,no todos son graficos en los juegos,hay que volver a la vieja escuela!
El juego de alguna manera puedo ponerlo en español?
Shovel.Knight.v2.0.0.7-GOG
Changes for 1.0E:
•NEW: Controller option allows disabling all controller use in game.
Intended for players who might prefer to use external gamepad mapping
tools — we’ll continue to support as many input devices as we possibly can!
•NEW: Feat progress is immediately saved upon unlocking. Previously,
Feats could be unlocked but lost by the regular saving mechanisms if a
game exited or turned off before reaching an autosave point.
•NEW:Direction inputs can be bound to multiple buttons–just press more
than one input at once. Intended for players who wanted to map Shovel
Drop to its own button.
•Fix: Removed an “empty” Song Scroll from Clockwork Tower which could
never be collected or turned in.
•Fix: “Reflect Lord Feat” only incrementing enemies hit count if it the
reflected attack was non-fatal.
•Fix: DualShock button prompts not auto-detecting.
•Fix: Treasure Knight getting caught on walls during vertical downward
anchor shots.
•Fix: Player could retreat to the previous screen during Specter
Knight’s battle.
•Fix: (Alchemy Lab) Sound would loop forever if the Potion Master mid
boss was defeated at a certain frame
•Fix: (Tower: ????) Soft lock fix involving NPC AI.
•Fix: Double KO end to a boss battles disabled access to pause and relic
menus.
•Potential Fix: LogitechWingmanRumblepad controller bindings. Please let
us know if you are still experiencing issues with any device!
•Additional controller support. Thank You to everyone who submitted
their devices!
•Fix: “Halfway” Feat unlocking when re-clearing a stage.
•Fix: Black Knight ignores damage during Plains intro. For some players,
there was a small window of opportunity to Ground Spark which could
cause Black Knight to go off script.
•Fix: Sparker Feat not unlocking when defeating Black Knight.
•Fix: Player and Encounter Map movement halting the game under certain
vsync/video settings.
•Fix: Monitors running higher than 60hz running at double speed or faster
Shovel Knight 2.1.0.7
Muchas gRacias
muchas gracias por compartir bro, eres mi nuevo idolo , alguien sabe que juegos hay para pc que sean similares a este ,
Gracias Jimmy funcionando de 10
Lo podriais subir en español. Ya que el dia 19 de septiembre se actualizo al español , entre otros idiomas. Gracias.
si en español! gracias jimmy!
como siempre… lo mejor… gracias
una duda… algun juego que no pidan muchos requisitos como por ejemplo de 1g en ram… que sea de este tipo…. gracias
Excelente. Ya quisieran los “Call of Duty” o los “FIFA” tener la jugabilidad que tiene este juego.
Ala mrd me hace recordar a los graficos de mi infancia